• Úvodní stránka
  • Aktuality
  • O Lupenici
  • Obecní úřad
    • Poskytování informací
    • Zákony a ustanovení
    • Ke stažení
    • Povinné informace
  • Úřední deska
  • Obnova venkova
  • Lupenická lávka
  • Fotogalerie
    • Lupenice na fotografiích
    • Akce v roce 2015
    • Akce v roce 2014
    • Starší akce
  • Lupenice v televizi
  • Kronika
    • Historie obce Lupenice
    • Posvícenské noviny obce Lupenice
    • Lupenické památky a památné stromy
  • Tipy na výlet
  • Zajímavé odkazy
  • Pasport komunikací

Povinné informace

Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Rozbalit vše Sbalit vše
  • Název
    Obec Lupenice
    Adresa č.p. 62
    51 741 Kostelec nad Orlicí

    Telefon: +420 602626681
    Email: ou@obeclupenice.cz

    Oficiální WWW: http://www.obeclupenice.cz

    Podatelna elektr. pošty: ou@obeclupenice.cz

    Podatelna elekt. pošty s elektronickým podpisem: ou@obeclupenice.cz
     
  • Důvod a způsob založení

    Obec Lupenice má dlouholetou tradici a její činnost se řídí zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích, v plném znění.

  • Organizační struktura

    starosta obce: Ing. Ivo Muthsam
    místostarosta: Josef Tichý
    člen zastupitelstva: Ing. David Čižinský
    člen zastupitelstva: Klára Šklíbová
    člen zastupitelstva: Michal Horák
    člen zastupitelstva: Pavel Dvořáček
    člen zastupitelstva: Renata Dostálová

  • Kontaktní spojení

    Oficiální název: Obecní úřad Lupenice
    Adresa: Lupenice 62, 51741 Kostelec nad Orlicí
    Telefon: 724 179 965
    E-mail: ou@obeclupenice.cz
    IČO obce: 00579114

  • Případné platby lze poukázat
    Bankovní spojení - KB - 24026571/0100
  • IČ
    00579114
  • DIČ
    Obec Lupenice není plátcem DPH
  • Rozpočet
    Sumár návrh rozpočtu na rok 2015
    Rozpočet pro rok 2015 detailne
    Rozpočet pro rok 2014 detailne
    Rozpočet pro rok 2013 souhrn
    Rozpočet pro rok 2014
    Rozpočet pro rok 2013
    Rozpočet pro rok 2012
  • Závěrečný účet obce
    Závěrečný účet obce pro rok 2014
    Závěrečný účet obce pro rok 2013
     
  • Žádosti o informace

    Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.

    V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.

    V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

    • komu je žádost určena,
    • jaká konkrétní informace je požadována,
    • kdo žádost podává.

    Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

  • Příjem žádostí a dalších podání

    Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.

    V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.

    V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

    • komu je žádost určena,
    • jaká konkrétní informace je požadována,
    • kdo žádost podává.

    Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

  • Lhůty pro vyřízení žádosti

    Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti - do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

    Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

    Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

    Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

    Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

    Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

  • Opravné prostředky

    Způsob odvolání a jeho obsah:

    • odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu obecního úřadu,
    • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.
    • O odvolání rozhoduje:

      • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
      • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

      O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

  • Formuláře
     

    Žádost o poskytnutí informací

  • Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

    najdete na adrese: http://portal.gov.cz/

  • Nejdůležitější používané předpisy
     
  • Sazebník úhrad za poskytování informací

    Celková cena nákladů za poskytnutí informace je stanovena součtem nákladů za jednotlivé zpoplatněné úkony.

    Vyhledání informace 160,- Kč / hod
    Základní jednotkou pro výpočet konečné výše nákladů za vyhledání informace je čtvrthodina 40,- Kč / 15 min

    Pořízení fotokopie:
    černobílá kopie A4, jednostranně 2,- Kč
    černobílá kopie A4, oboustranně 3,- Kč
    černobílá kopie A3, jednostranně 2,50 Kč
    černobílá kopie A3, oboustranně 5,- Kč

    Pořízení kopie tiskem(formát A4) 1,50 Kč
    Pořízení kopie na vlastní disketu 15,- Kč
    Odeslání informace e-mailem 1,- Kč / strana A4

    Odeslání informací žadateli poštou dle aktuálních tarifů České pošty.

    Poskytnutí informace, jejíž náklady nepřesáhnou částku 20,- Kč, se provádí bez nároku na úhradu nákladů.

  • Výroční zpráva
    výroční zpráva o poskytování informací
    výroční zpráva za rok 2014
    výroční zpráva za rok 2013
    výroční zpráva za rok 2012


Líbí se Vám nový web
super 2226
super
docela to ujde 1453
docela to ujde
nic moc 2726
nic moc
Celkem: 6405 hlasů
Z tohoto počítače bylo již hlasováno!
© Obec Lupenice 2011
Kontakty Obecní úřad Lupenice 62
Kostelec nad Orlicí
51 741

telefon: +420 602 626 681
e-mail:ou@obeclupenice.cz Spojení do obce www.idos.cz
www.meho.cz